FAQ - často kladené otázky!

Q: Posílá client node adverty nějak sám a pravidelně? Jde nastavit interval nebo je to pouze ad-hoc ručně skrz aplikaci?
A: Companion posílá advery jen manuálně. Je to by design, protože samo-advertující klienti vytváří iluzi živé sítě a generuje to zbytečný traffic.

Q: Nedaří se mi doručit direct, ani když mám obě zařízení vedle sebe.
A: Obě zařízení musí mít mezi sebou vyměněný advert (tedy i klíče k zašifrování direct message). Není nutné jej vyměnit jen přes LoRa, dá se i linkem nebo QR kódem z aplikace či mapy.

Q: Je možná jednoduchá migrace mezi zařízeními přes appku?
A: Vyexportuješ config a importuješ na druhém zařízení.

Q: Zaplatil jsem za appku, ale na novém zařízení to po mně zase chce peníze.
A: Dej koupit znovu a ono ti to napíše v dialogovém okně, že jsi to už jednou koupil a začne fungovat.

Q: Nemůžu se dopsat na druhý Companion i když je hned vedle
A: Je potřeba mít kontakt uložený na každém zařízení (Companion1 musí mít v kontaktech Companion2 a Companion2 musí mít v kontaktech Companion1)

Q: Jak funguje „Heard X repeater(s)“?
A: Toto číslo ukazuje počet repeaterů, které Vaše zařízení napřímo slyší (ne počet repeaterů, který zprávu zopakovalo)

(na obsahu stránky se pracuje)